La Will´s Kennel

Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

BRA VECKA!!!!!

Av Laila Willén - 7 juni 2013 09:24

  Har haft en ganska så bra vecka. Fint väder och sköna promenader samt lössläpp på mina trevliga hundar.


  I onsdags var jag hos läkaren på Ortopeden, Akademiska i Uppsala. Där fick jag inte så trevliga besked. Måste gå ner i vikt, för att mina leder ska hålla. Det är lättare sagt än gjort. Fick remiss till Överviktsenheten på Akademiska, så vi får väl se vad som händer. Det possitiva var att de ska byta knäled på vänster ben först efter sommaren. Återstår sedan höger knäled, vilket blir senare under året. Får väl försöka att gå ner i vikt, fast det blir inte lätt. Älskar mat!


Nej, nu ska jag gå en långis med hundarna. Senare under eftermiddagen framåt kvällen, ska jag åka och släppa dem. Rutan behöver det, så jag får ner henne i vikt. Även Chippen är rund om magen, så han behöver också gå ner i vikt. Det är bara lilla Britta som är normal i denna familj. Britta som snart är 10 år, är en underbar hund. Snäll och mycket lydig dessutom. Har aldrig koppel på henne, för det behövs inte. Hon lyder till 100%.


Ha en fortsatt trevlig fredag och var rädd om er. Kramar i massor från oss i Tärnsjö   

 
 
Viktnedgång, gå ner i vikt

Viktnedgång, gå ner i vikt

4 juli 2013 10:11

Lycka till med viktnedgången och att gå ner i vikt!

http://gonerivikt.se

 
Laila

Laila

5 juli 2013 14:55

Tack!
Gör så gått jag kan, fast det är inte lätt.
Kram <3

http://lawills.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laila Willén - 1 april 2021 18:39

  Har tänk att börja blogga igen efter många år. Kommer att va aktiv någon gång per vecka till att börja med. Som läget är idag så kommer jag att para min fina tik som kallas Didi och är Yorkshireterrier. Det ska bli jätte roligt igen och ha valp...

Av Laila Willén - 24 januari 2015 00:47


Hej igen!   Det var över 1 år sedan jag var här inne och skrev. Har funderat på om jag ska börja skriva igen. Får se vad som händer. Idag är jag inte på så gott humör, för alla vargar som får sätta livet till. Jägarna i skogen är inte så trevli...

Av Laila Willén - 23 december 2013 13:33


       ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT                    GOD JUL!     ...

Av Laila Willén - 8 juli 2013 21:36

  Strålande sol, fast lite för varmt för min smak. Hundarna gillar värmen. Särskilt Rutan. Hon älskar att ligga och sola.   Vid middagstiden, kom Hanne från Örebroklubben. Vi fikade och hade en trevlig pratstund. Tycker hon är helt otroligt dukti...

Av Laila Willén - 3 juli 2013 10:42


  Nu har jag varit hemma i några dagar och samlat nya krafter. Kom hem i söndags em. från Michel med familj i Hallstahammar. Har haft det jätte bra, fast lite jobbigt att städa ur huset i Ramnäs. Måste erkänna att min son är jätte duktig. Skönt att d...

Skapa flashcards