La Will´s Kennel

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Laila Willén - 24 januari 2015 00:47

Hej igen!

 

Det var över 1 år sedan jag var här inne och skrev. Har funderat på om jag ska börja skriva igen. Får se vad som händer.

Idag är jag inte på så gott humör, för alla vargar som får sätta livet till. Jägarna i skogen är inte så trevliga och har dessutom en väldigt konstig syn på våra djur i skogen. Nu ska man inte gnälla på alla jägare, för det finns riktiga jägare också.

Som alla mina vänner vet, så är jag en stor vän av både VARG och LOKATT. Blir så ledsen när de skjuter dem. Nu är det så att både vargen och lokatten är rödmärkta, så med andra ord ska de inte skjutas. Nog om detta.

Önskar alla en trevlig helg. Var rädd om varandra, för livet är så kort.

Vargkramar       

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards