La Will´s Kennel

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Laila Willén - 8 juli 2013 21:36

  Strålande sol, fast lite för varmt för min smak. Hundarna gillar värmen. Särskilt Rutan. Hon älskar att ligga och sola.


Vid middagstiden, kom Hanne från Örebroklubben. Vi fikade och hade en trevlig pratstund. Tycker hon är helt otroligt duktig när det gäller klubben och sina hundar. Efter fikat lastade vi in spis, toalettstolar, diskbänkar och lite annat i hennes buss. Sedan bar det av hemåt för henne. Jätte roligt att hon kom och hälsade på.


Tycker det är skandal att alla i klubben förlitar sig på Hanne. Det finns faktiskt fler medlemmar i klubben, som kan göra mycket av det hon gör. Hoppas det blir en ändring snart, för som det är nu går det inte att ha. Själv har jag inte varit till stor nytta, för jag har haft det jobbigt med mina knän bl.a Visserligen har jag skaffat en hel del till klubben, men det sätter ingen värde på mer än Hanne. Utan henne skulle ingenting fungera i klubben. Synd att inte alla uppskattar det.


Nej, nu ska jag ta en runda med mina hundar, för det har blivit jätte skönt ute.


Ha en trevlig fortsättning på kvällen och en bra tisdag. Var rädd om varandra, för livet är inte så långt. Kramar i massor till alla vänner   

Ovido - Quiz & Flashcards