La Will´s Kennel

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Laila Willén - 4 april 2010 23:05

                                      PÅSKDAGEN:       

 

  Idag har det varit en grå och trist dag när det gäller vädret.

  Vid middagstiden skjutsade jag Madeleine och Håkan till Tierp, för de skulle till Åland på en tripp.

  Sedan åkte jag till Åsa och hälsade på. Hade med mig mina tre whippar. Bambina blev jätte glad när Millan kom. (Bambina har alltid gillat Millan.) Crullan och Rutan busade med Åsa förstås. Efter fikat var vi på en promenad. Trist väder. FY! Senare blev jag bjuden på mat. Framåt kvällen var det dags att åka hem igen.

  När jag kom hem hade Marie och Kenneth varit ute med Minna och Meta. Jätte snällt av dem. Det är tryggt att åka bort, när man har sådana grannar. Så var denna dagen till ända.

 

  Idag har min vän Carita Klasson på Quantico´s Kennel blivit pensionär. Precis som jag blev för 11 dagar sedan. Fast än har vi gnistan kvar.  

                                  

Ovido - Quiz & Flashcards