La Will´s Kennel

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Laila Willén - 8 april 2010 17:21

Fortfarande grått och trist väder. Hundarna tycker också det är trist ute. Minna och Meta var på promenad med Kenneth och Marie. Under tiden så gick jag med mina whippar på promenad. Jag tycker det är skönt ute, för det är iallafall frisk luft.

Igår så möblerade jag om i sovrummet. Har skaffat en större säng, för att jag ska få plats att sova där inne. För som det har varit, så har jag sovit i rummet med whipparna och greyarna i sovrummet. Tror ni det funkade? Nej, det var trångt som vanligt. Jag fick gå in i rummet igen för att kunna sova. Lilla Rutan ville inte sova med de andra, utan hon sov hos mig. Vi hade jätte mysigt ihop.

 

 Så här ser det ut både på dagen och natten. Trångt! 

 

 

Greyarna gillar sina fåtöljer i vanliga fall, fast tydligen är sängen bättre.

 

  

Ett fint minna av Roffe Johansson. Min kenneltavla.

 

  

Visst är hon ljuvlig min Rutan? 

 

Ovido - Quiz & Flashcards