La Will´s Kennel

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Laila Willén - 21 februari 2010 13:16

    Min kära granne Madde höll på att skotta snö när vi kom  ut. Det tycker jag var bra, för då fick jag fina bilder på mitt lilla snömoster. Hon fotograferade Rutan och de andra whipparna med sin telefon.  Jätte fina bilder, tycker jag. Hennes dotter Natalie gick en sväng med  Minna och Meta under tiden. Det är en del som har tur när man flyttar och får bra grannar   . Bättre kan jag inte önska mig.

Det är ca. 15 grader kallt   och en massa snö. Men som tur är så har vi stålande solsken.

                                            

Nu blir det skidskytte   idag. Hoppas av hela mitt hjärta  att det går bra för både våra tjejer och killar. De är ju så duktiga. LYCKA TILL!

        

 

Ovido - Quiz & Flashcards