La Will´s Kennel

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Laila Willén - 26 februari 2010 23:45

               TACK MADELEINE!     

 

Har precis kommit hem från en underbar kväll. Min kära granne Madeleine, Natalie, Anette, Lasse och jag har varit och sett BUDDY HOLLY THE MUSICAL.

För drygt en vecka sedan kom "Madde" upp till mig och gav mig en biljett till ikväll. Hon sade att det var en för tidig födelsedagspresent. Vilken födelsedagspresent. Wow! Blev helt överrumplad. Kan inte önska mig bättre grannar än jag har.

 

När vi var i Gävle, så passade mina andra grannar hundarna. Marie och Kenneth har varit ute med dem och sedan gett dem mat. Jag har det väldigt bra här i Karlholm. TACK för hjälpen!

 

TACK SNÄLLA MADELEINE FÖR EN FANTASTISK KVÄLL. SOM JAG ALDRIG KOMMER ATT GLÖMMA.  

Ovido - Quiz & Flashcards