La Will´s Kennel

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Laila Willén - 12 juni 2010 22:15

  Idag har varit en regning dag. Mina   vill inte gå ut och göra sina behov en gång. De vill bara ligga inne och sova. Själv vill jag inte heller gå ut, men tyvärr måste man rasta sina vänner. Vilket de vill eller inte.

Har inte gjort något speciellt annars. Titta på   och   lite. När jag tittade på V75 så blev jag sur som ättika. Så fort jag vinner, så blir det dålig utdelning. Hade 6 rätt, men vad hjälper det. Fy fabian! Björn Goop satte iallafall dubbelt.   

Snart ska jag sätta mig framför   och titta på friidrotten. Ska koka en god   och ta mig något gott till  . Susanna Kallur ska springa häck. Jag hoppas det kommer att gå bra för henne. Dessutom är det fler svenskar med. Friidrott är så trevligt att titta på, tycker jag.

Om det blir lite finare väder till imorgon, så ska Madeleine och jag gå på utställningsträning med våra whippar. Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards