La Will´s Kennel

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Laila Willén - 24 juni 2010 23:45

  En skön sommardag har det varit. Nästan lite för varmt för mig. Blir så jobbigt med svullnaden i kroppen då.

Har tvättat lite under dagen samt varit och handlat.

Marie och Kenneth har åkt till Borlänge över Midsommar. Eftersom jag är hemma hela helgen så passar jag deras katt. Den är jätte snäll och kelen.

I kväll var jag hos Madde och Håkan för att en av katterna hade blivit skadad. Troligen har den varit i slagsmål med någon annan katt. Han hade fått ett fult sår i huvudet, som hade börjat vara. Tvättade rent det och lade på lite pulver som drar ut varet. Hoppas det blir bra på några dagar. Mycket tålig och snäll katt.

Nu ska jag gå och försöka sova en liten stund. Tror inte det går, för jag har nog närmare 30 grader här inne. Har 2 fläktar som går för fullt, men det verkar inte som det hjälper. Skönt med värme, men det får vara måtta på det. Till och med hundarna tycker det är för varmt. Alla 5 ligger på golvet, för där är det svalast. Natti natti  

Ovido - Quiz & Flashcards