La Will´s Kennel

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Laila Willén - 30 juni 2010 11:23

  Igår åkte Robin och jag till banan i Järbo för att träna. Vi hade med oss Millan, Crullan och Rutan. Inger och Micke var också där med Chippen. Han är jätte fin! Crullan sprang själv med öppen bur bak på jätte fina tiden 20.30 Det var andra gången hon gick på banan, så jag är jätte nöjd med henne.  Chippen sprang kurva plus raka. Det så jätte bra ut. Tror att den här kullen kan bli bra. Är jätte stolt över alla fyra. Dessutom så håller de rasstandarden på höjden, vilket jag är mycket nöjd med.

 

 

Ingen bra bild, men man ser iallafall vad stilig han är.

 

  

 

När vi åkte hem från banan, så åkte jag in till akuten i Gävle. Där fick jag en spruta samt medicin med mig hem. Enl. läkaren var det farligt att vara så svullen. Idag mår jag mycket bättre. Benen är inte så svullna och inte har jag så ont heller. Kan faktiskt gå ut med hundarna själv nu. TOPPEN!

Robin är fortfarande kvar hos mig. Han är jätte snäll och duktig med hundarna. Tänk om alla vore så omtänksamma och snälla mot djur som han är, då hade vi inte så mycket farliga hundar i Sverige.

Ha det så bra alla mina vänner så hörs vi imorgon igen. Kram    

Ovido - Quiz & Flashcards