La Will´s Kennel

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Laila Willén - 11 december 2011 00:00

  Strålande solsken och några grader kallt. Tyvärr så frös det till, så nu är det jätte halt, men ändå är det jätte skönt ute. Gick en liten promenad på morgonen, fast det var halt.

 

  Har tittat mycke på TV under dagen. Det har ju varit skidskytte, längdskidor och mycket annat. Älskar att titta på nästan alla sporter. Hundarna har varit mycket ute på baksidan och lekt samt rasta sig. Skönt med snälla hundar.

 

  Kicki var inne på en kopp kaffe på eftermiddagen. Hon var så arg, för en karl som kom med en lös tik, gapa och skrek på henne för Slatan var lös. Har sagt till henne flera gånger att hundar ska vara kopplade. Vissa bryr sig inte.

 

  Pratade med Åsa W. angående resan hit till Tärnsjö. Hon och hundarna kommer till Östervåla på tisdag vid 16-tiden. Lovade att hämta dem.

 

  Ska rasta av hundana på baksidan en sista gång, innan jag går och lägger mig. Har ganska så mycker värk i kroppen, så jag ska ta en tablett, så jag får sova ut ordentligt.

 

       HA EN BRA BÖRJAN PÅ EN NY VECKA, MINA VÄNNER  

 

              

Ovido - Quiz & Flashcards