La Will´s Kennel

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Laila Willén - 14 december 2011 22:35

  Vaknar till regn igen. Nu får det bli en ändring, för det är ju snart JUL! Vill ha snö, solsken och 5-10 grader kallt. Toppenväder.

 

  Dagen har varit ganska så jobbig, efter sedan jag ramlade igår. Har inte ork eller lust att skriva något mer idag. Återkommer imorgon.

 

         HA EN TREVLIG OCH BRA TORSDAG, MINA VÄNNER  

 

                       

                               SÅ VACKER!  

    

Av Laila Willén - 14 december 2011 02:15

  Dagen började med regn. Ingen bra start, tycker jag. Det var glashalt ute, så det blev ingen promenad med mina hundar, utan de fick rasta av sig på baksidan. Tur att jag har snälla och förstående hundar.

 

  Fick en stor sändning med hundmat på förmiddagen. Det var inte så roligt, för jag ramlade över en stor kartong när jag väjde för en hund. Slog mig riktigt illa. Som tur var kom Kicki precis , så hon fick hjälpa mig upp. Vet inte hur illa det blev, utan det får tiden utvisa. Hon packade in allt och sedan drack vi en kopp kaffe. Var tvungen att lägga mig en stund.

 

  Tog mig knappt till bilen, men det var nödvändigt. Knät var dubbelt så stort som det skulle och jävligt ont. Åkte till Östervåla för att hämta Åsa, Bambina och Flingan. Sedan var vi på apoteket och Åhlens innan vi åkte hem. Det blev lite livat först, men sedan blev det lugnt.

 

    Vi åt och drack kaffe. Sedan blev det TV tittande och mycket snack. Tyvärr var jag inte så trevlig, för jag hade otroligt ont i höger knä, vänster arm och bröstet. Misstänker bl.a revbensskada.

 

  Alla hundarna var snälla och lugna. Lade oss ganska så sent, men jag var tvungen att ta tabletter för att kunna koppla av lite.

 

     HA EN TREVLIG ONSDAG OCH VAR RÄDD OM VARANDRA  

 

     

   SÅ UNDERBART VACKERT DJUR. ÄLSKAR VILDA KATTDJUR  

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards