La Will´s Kennel

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Laila Willén - 2 mars 2011 22:54

    Idag fick jag brev från Handkir. Uppsala. Där var information inför op. imorgon. Tyvärr så blir det inget, p.g.a att jag måste ta massa prover innan. Eftersom jag har haft sjukhussjukan, så måste de veta hur mycket behandling jag ska ha innan op. Fy vad sur jag blev, fast tur att de är noga. Det har kunnat sluta illa, med en massa infektioner. Nog om detta.

 

  Tittade på sprintstafetten på TV. Charlotte Kalla och Ida Ingemarsdotter var jätte duktiga. GULD till flickorna. GRATTIS både till flickorna och vallateamet. Äntligen har vallateamet hittat rätt. TOPPEN! Dessvärre så gick det inte lika bra för killarna, men de var också duktiga. Kul att de har bra skidor igen. Hoppas på fler medaljer nu under VM.   

 

  På eftermiddagen kom min kära vän Madeleine från Karlholm. Hon lämnade två kartonger med frysta hamburgare av vom till mina hundar. Efter det åkte hon på ett ärende och kom tillbaka vid 19.30 tiden. Vi åt en sen middag med efterföljande kaffe. Vi hade en skön och trevlig kväll tillsammans. Nu har hon åkt hem igen till Karlholm. Saknar henne och familjen enormt mycket. Vi hade jätte mycket trevligt tillsammans när jag bodde där. Ska åka och hälsa på dem så fort jag op. mitt v. öga.   

 

Nu ska jag ta en kvällspromenad med mina hundar. Ha en skön natt och sov gott.   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards