La Will´s Kennel

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Laila Willén - 17 mars 2011 22:52

  Idag kom glasögonen med posten som jag vann. De var jätte bra och snygga. Får väl byta glas efter starroperationen på tisdag. Det blir ju inte lika dyrt, som helt nya glasögon. Endast ett glas.  

 

Ringde ögonmottagningen i Uppsala vid middagstiden. De skulle skicka in recept på ögonsalva. Fortfarande har jag inflammation i ögonlocken. Får hoppas det går över till tisdag. Dr. sa att jag skulle komma in iallafall.

 

Dagen har varit kall, men ändå fin. Värmen kommer inte förrän på lördag, säger de som begriper. Får väl hoppas att de har rätt.

 

  Hundarna har varit jätte busiga idag. Vet inte vad som har tagit åt dem. Har bara varit på en liten promenad, för jag har så svårt att gå i halkan. Antar att de är understimmulerade.

 

  Nu ska jag ta en kopp kaffe vid TV. Sedan blir det sängen. Natti natti!     

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards