La Will´s Kennel

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Laila Willén - 7 november 2012 23:41

  Eftersom det var valvaka under natten till idag, så har jag inte sovit något. Det var mycket spännande ett tag, men till sist så vann BARACK OBAMA. Tur var väl det!


Har även väldigt ont i mitt högra knä, så jag har beställt  tid hos läkaren. Nu måste de göra något, så jag kan vara ute och gå.


Framåt kvällen ringde Fredrik och sa att min bil var klar. Skönt! Hämtar den imorgon. Ska bli jätte bra att ha den hemma igen.


Nej nu ska jag rasta av hundarna, så vi kan gå och lägga oss. Är ganska så trött.


Ha en bra torsdag och var rädd om er. Kram  


           

Av Laila Willén - 7 november 2012 08:23


                   GRATTIS    


 PRESIDENT BARACK OBAMA


        

Ovido - Quiz & Flashcards