La Will´s Kennel

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Laila Willén - 16 november 2012 23:40

  Hundarna och jag har haft en underbar dag. Vi började med en långpromenad vid 8-tiden. Det var mycket skönt ute, så vi var ute i ca. 2 timmar. När vi kom hem så gjorde jag ordning frukost till både hundarna och mig. Efter maten gick hundarna till sina kojor och lade sig för att sova.


Christina och jag var ute och handlade lite. Sedan drack vi kaffe hemma hos mig. Fortfarande ville hundarna ligga och mysa i sina kojor.


Var en stund hos Carita och Roland. Vi såg en jätte bra film under tiden vi fikade.


Har tittat på X-Factori i kväll, så nu ska jag ta en liten tur med hundarna. Carin och jag ska åka till Sala i morgon, så det är bäst att lägga sig i skaplig tid. Både hennes hund och mina hundar får följe med.


Ha en trevlig och skön lördag, mina vänner. Glöm inte att vara rädda om varandra. Kram   


               



Ovido - Quiz & Flashcards