La Will´s Kennel

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Laila Willén - 12 november 2012 22:06

  Dagen har varit solig och fin. Hundarna njuter i fulla drag när det är sol. Själv måste jag hålla med dem, för det är så skönt med sol.


Har inte gjort något speciellt under dagen, mer än plockat ordning på allt som ska tvättas. Tvättstuga imorgon.


Under kvällen har jag tittat på Foltbollsgalan. Inga överraskningar.


LOTTA SCHELIN fick DIAMANTBOLLEN för tredje gången.


ZLATAN IBRAHIMOVIC fick GULDBOLLEN för sjunde gången. Dessutom ÅRETS FORWARD och ÅRETS MÅL. Han är otroligt duktig, så han är värd allt.


 

                   ZLATAN     


Nej, nu är det snart dags att rasta av hundarna. Ska lägga mig i skaplig tid, för jag måste läsa färdigt boken jag börjat på.


Ha en trevlig tisdag och var rädd om er. Kram   



Ovido - Quiz & Flashcards