La Will´s Kennel

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Laila Willén - 3 april 2013 23:01

  Igår skjutsade Roland oss (Carita och mig) till Uppsala på mammografi. Sedan åkte vi och handlade innan vi åkte hem. Carita var mycket dålig, men vill inte in på Akademiska för att få hjälp. Hoppas hon blir bättre snart.


  Idag har jag fått bort all snö på min uteplats där trädgårdsmöblerna ska stå. Var jätte trevligt att få ut möblerna. Nu är våren här!


På eftermiddagen ringde Michel och pratade. Han med familj ska flytta från Ramnäs till Hallstahammar. De får ingen hjälp i skolan i Surahammars kommun med flickorna, så därför flyttar de. I Hallstahammar får de den hjälp de behöver för flickorna som har dyslexi. Hoppas det kommer att gå bra för dem.


Nej, nu ska jag ta en promenad med mina hundar, för jag ska lägga mig och läsa sedan.


Ha en trevlig torsdag och var rädd om er. Kram   


              

Ovido - Quiz & Flashcards