La Will´s Kennel

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Laila Willén - 5 april 2013 23:47

  Idag har jag städat förrådet. Det blev gott om plats, när jag gallrat bort en hel del. Förstår inte varför jag ska spara på allt. Det måste bli ett slut på det.


Vid middagstiden skjutsade jag Ramiro till Östervåla. Han skulle handla lite, så då passade jag också på att handla.


Blev bjuden på eftermiddags kaffe hos Carita och Roland. Carita  var sämre än vanligt. Hoppas hon blir bättre när de blir hundfria igen. Imorgon skjutsar Roland hem hunden, så då får vi se hur hon mår på söndag.


Har tittat på TV under kvällen, så nu är det dags att rasta av hundarna för natten. Ska lägga mig och läsa sedan.


Ha en trevlig lördag men glöm inte att vara rädda om varandra. Kram  


              

Ovido - Quiz & Flashcards