La Will´s Kennel

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Laila Willén - 19 april 2013 23:01

  Igår skjutsade jag Ramiro till Sala för han skulle handla. Passade på att handla och gå på apoteket när jag ändå var där. Sedan var vi ute och åt Pizza. Hade en trevlig dag, fast det blåste hemskt mycket på hemvägen. Hade handlat en del åt Carita och Roland, som jag var inne och lämnade.


  Idag har det regnat hela dagen. Både hundarna och jag blir på så dåligt humör, när vi inte kan vara ute. Hoppas det blir bättre imorgon, så vi kan gå på långpromenad.


På eftermiddagen var jag inne hos Christina på mat och kaffe. Det var mycket gott, för fisk är bland det bästa jag vet. Hon är mycket duktig att laga mat.


Under kvällen har jag tittat på TV. Ska rasta av hundarna snart, så vi kan lägga oss för natten. Finns inget att se på TV:n, så dett är bättre att lägga sig och läsa.


Ha en trevlig lördag mina vänner. Glöm inte att vara rädda om varandra. Kram  


   


             OTROLIGT VACKRA DJUR  


Ovido - Quiz & Flashcards