La Will´s Kennel

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

KALLARE MEN INGEN SNÖ!

Av Laila Willén - 2 december 2011 23:45

  Tyvärr så har det inte blivit promenad idag heller. Hade jätte hög feber, så jag ville inte gå ut. Hundarna fick springa ut på baksidan och rasta sig. Tycker synd om dem, men kunde inte hjälpa att jag hade hög feber.

 

  Ringde och kunsulterade med min läkare. Hon påstod att det var reumatisk feber jag fått igen. Det var precis vad jag själv trodde, men ville ringa och höra vad hon sa. Ska hålla mig inomhus tills febern har blivit normal samt äta medicin. Har värk i stort sett i hela kroppen. Mår med andra ord ganska dåligt.

 

  Kicki kom in och vi drack kaffe. Eftersom jag knappt orkar stå på benen, så hjälpte hon  mig att tvätta håret. Var tvungen, för jag hade svettats så. Det var snällt, för jag kände mig genast piggare.

 

  Har legat framför TV nästan hela dagen. Hundarna har varit underbara. De är så lugna så man märker dem inte. Underbara!

 

  Inger ringde. De skulle komma över med stamtavlan och en del saker till Chippen. Hoppas bara jag blir bättre tills dess. Sedan försäkrade jag in honom idag.

 

  Nej nu ska jag släppa ut hundarna en sista gång. Sedan ska vi gå och sova. Är ganska så slut både fysiskt och psykiskt. Det har varit en jätte jobbig dag.

 

      HA EN TREVLIG LÖRDAG OCH VAR RÄDD OM VARANDRA  

 

  

        Chippen är busig. Visst är han gullig, min fina kille?  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laila Willén - 1 april 2021 18:39

  Har tänk att börja blogga igen efter många år. Kommer att va aktiv någon gång per vecka till att börja med. Som läget är idag så kommer jag att para min fina tik som kallas Didi och är Yorkshireterrier. Det ska bli jätte roligt igen och ha valp...

Av Laila Willén - 24 januari 2015 00:47


Hej igen!   Det var över 1 år sedan jag var här inne och skrev. Har funderat på om jag ska börja skriva igen. Får se vad som händer. Idag är jag inte på så gott humör, för alla vargar som får sätta livet till. Jägarna i skogen är inte så trevli...

Av Laila Willén - 23 december 2013 13:33


       ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT                    GOD JUL!     ...

Av Laila Willén - 8 juli 2013 21:36

  Strålande sol, fast lite för varmt för min smak. Hundarna gillar värmen. Särskilt Rutan. Hon älskar att ligga och sola.   Vid middagstiden, kom Hanne från Örebroklubben. Vi fikade och hade en trevlig pratstund. Tycker hon är helt otroligt dukti...

Av Laila Willén - 3 juli 2013 10:42


  Nu har jag varit hemma i några dagar och samlat nya krafter. Kom hem i söndags em. från Michel med familj i Hallstahammar. Har haft det jätte bra, fast lite jobbigt att städa ur huset i Ramnäs. Måste erkänna att min son är jätte duktig. Skönt att d...

Ovido - Quiz & Flashcards