La Will´s Kennel

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Laila Willén - 4 juli 2011 22:06

  Regnet hänger i luften, men vill tydligen inte komma ner. Skulle vara skönt om det kom. Blir mycket friskare efter en riktig rengskur.

 

  Eftersom det inte kom något regn i går kväll eller under dagen, har jag fått vattna den så kallade gräsmattan. Jag hoppas det funkar nu när jag har vattnat. Blå Korn ska ju göda, så jag kan så gräs i morgon....... Skulle inte skada om det kom en riktig regnskur i natt. Men det är ju konstigt, när man vill ha regn då kommer det inte.........

 

  Fortfarande gå hundarna och letar efter Millan och Minna. Tycker så synd om dem. Förstår att de saknar dem, för det gör jag också. Millan var en mycket domminant tik. Hon bestämde över alla här hemma. (Alltså hundarna) Minna var lite stökig, så nu är det tyst. En betydligt stor skillnad. Gissa om jag saknar Båda två? JÄTTE MYCKET!

 

  Ska titta lite till på TV innan jag går ut med hundarna en sista sväng för dagen.

 

                  HA DET SÅ BRA     

 

Ovido - Quiz & Flashcards