La Will´s Kennel

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Laila Willén - 7 juli 2011 23:45

  Det har varit olidligt varmt. Mulet, men så kvavt. Hoppas det kommer regn snart.

 

  Fick paket från Kruuse idag. Bra med mat till mina hundarn. Hundarna äter i stort sett inget annat än Hill´s. De är kräsna mina flickor.

 

  Jag har vattnat min så kallade gräsmatta. Har strött ut Blå Korn, så jag var tvungen att vattna. Sedan framåt kvällen sådde jag gräs. Nu är det bara vänta och se om det blir något gräs. Blir det regn så kommer det att bli bra. Tror jag!

 

  Ska ta en promenad med mina hundar snart. Finns inte en susning att man kan gå på promenad på dagen. Då får man värmeslag.

 

  Idag fick jag nya grannar på B, och förra veckan på D. Nu är det fullt i radhuslängan. Båda verkar jätte trevliga.

 

      VAR RÄDD OM VARANDRA. NATTI, NATTI!   

Ovido - Quiz & Flashcards