La Will´s Kennel

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Laila Willén - 14 juli 2011 22:54

  Dagen har varit otroligt skön. Precis lagom varmt.

 

  KL. 5.30 var jag till min granne Monica och drack kaffe. Hennes katt har fått ungar för 10 dagar sedan. Toppen gulliga. Tre små söta tjejer. En svart och två brindlade. Alla undrar varför jag är uppe då, men tyvärr så kan jag inte sova för värk. Monica såg när jag var ute med Kickan och kissa henne. Kaffet var klart, så det var bara att ta en kopp. Hon skulle till jobbet sedan, så det var trevligt med kompiskaffe på morgonen.

 

  Tyvärr så har jag så trötta hundar på morgonen. De vaknade inte förrän 9.45 så då som först gick jag ut med dem. Kickan ville inte med, för hon hade ju kissat och bajsat kl. 5.00 Det brydde jag mig inte om, så hon var jätte sur.

 

  Har läst en hel del idag. Måste plugga näringslära för att hålla mig informerad med allt nytt. Det bästa är att Hill´s har otroligt bra böcker som jag får sänt till mig så fort det är något nytt. Tror inte det finns något bättre undervisningsmaterial. Är mycket nöjd med alla Hill´s producter.

 

  Har tittat på Kronprinsessan Victorias födelsedags program. Mycket bra artister och trevlig underhållning. Bröderna Sedin fick Victorias Stependiet. Väldigt duktiga killar när det gäller hockey.

 

  Lite senare ska jag ta en långpromenad med hundarna. I morgon blir det nog inga långa promenader, för det ska ju regna hela dagen. Det ska bli skönt med lite nederbörd, för det är så torrt i markerna. Älskar lukten ute i naturen efter regn. Jag välkomnar regnet med öppna armar.

 

            TREVLIG FREDAG. HA DET SÅ BRA.   

 

Ovido - Quiz & Flashcards