La Will´s Kennel

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Laila Willén - 2 februari 2013 23:45

  Igår blev inget skrivet, för jag hade en hel del att göra under dagen. Framåt kvällen fick jag främmande av min gode vän Madeleine med pudeln Mini. Vi hade en underbar kväll tillsammans. Dessutom var hundarna kompisar med varandra direkt. Skönt! När klockan hade passerat 1.00 gick vi och lade oss.


Gick upp vid 7-tiden idag, för Madeleine skulle iväg till Morgongåva på kurs i 2 dagar med Mini. Gjorde ordning frukost medans hon packade bilen och gjorde sig ordning. Efter frukosten åkte de iväg. Tråkigt att det blev så kort besök den här gången.


Under dagen har jag tittat på skidor, fast det gick inget bra för svenskarna. Undrar hur det kommer att gå för svenskarna under VM som börjar om ett par veckor. Det återstår att se.


Nej nu är det dags att ta en sista tur med hundarna. Efter det blir det sängen med min bok. Tänkte läsa ut den idag.


Ha en trevlig Söndag och var rädd om er. Kram   


 

           Madeleine med Chippen och Mini  

            (Chippen vill inte var med på bild.)

Ovido - Quiz & Flashcards