La Will´s Kennel

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Laila Willén - 17 februari 2013 18:13

 Har haft en lugn och skön helg tillsammans med mina hundar. Chippen är inte lika intresserad av Rutan längre, så det börjar bli lugnt där också.


Igår var jag inne hos min granne Carin på kaffe och en trevlig pratstund. Hon är en mycket trevlig och sympatisk människa. Skönt med trevliga grannar.


Visserligen blev det en hel del snöskottning i går och även idag, men förövrigt lugnt och skönt.


I morgon kommer Meta med Marie och Kenneth och hälsar på. Är alltid trevligt när min gulliga Meta kommer på besök. Ja, även trevligt när Marie och Kenneth kommer.


Ska titta lite på TV under kvällen, innan jag tar en runda med mina hundar. Ska lägga mig tidigt, för att läsa en bra bok.


Ha en trevlig början på en ny vecka och var rädd om varandra. Kram   


          

Ovido - Quiz & Flashcards