La Will´s Kennel

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Laila Willén - 15 februari 2013 23:19

  Dagen började med en promenad med hundarna. Mycket skönt väder. När vi kom hem blev det frukost.


Emma hörde av sig och ville ha skjuts till Mödravården i Östervåla. Hon kom, så vi kopplade hundarna och hämtade bilen. Allt var bra med henne, så vi for hem igen. Släppte av henne hos föräldrarna, för där var Melwin.


Åkte och mötte Ingela och Thommy och lotsade hem de till mig. Blev jätte glad åt besöket. Vi fikade och hade en mycket trevlig stund tillsammans. Skickade med en del saker hem. En del till Ingela och resten till Daniella och Thommy. Skönt att bli av med en massa saker som jag inte använder. Dessutom vill jag att de ska ha det. Tyvärr så stannade de inte så länge, för Ingela var tvungen att åka hem till de små barnen. Men de skulle komma och hälsa på snart igen. Mår jätte bra efter deras besök. SKÖNT!


Har tittat lite på TV under kvällen samt varit ute flera gånger och skottat snö som rasat från taket. Nu är det på tiden att vi tar en tur igen. Chippen är ganska trött, för Rutan är på väg in i höglöp. Ska lägga mig och läsa sedan.


Ha en underbar och trevlig lördag, mina vänner. Glöm inte att vara rädd om varandra. Kramizar   

       

                   SNYGG TJEJ!!!!!!!!


          

                       INGELA    


                      

                       THOMMY 




                        





Ovido - Quiz & Flashcards