La Will´s Kennel

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Laila Willén - 26 februari 2013 10:36


  Igår blev jag JÄTTE GLAD när LISA ringde. Hon var kennelhjälp hos mig sommaren 2000. En mycket duktig och plikttrogen tjej. Dessutom älskade hundarna henne väldigt mycket. Senare gav hon sig ut i världen för att se sig omkring. Nu är hon tillbaka i Fagersta tillsammans med sin 3,5 år gamla dotter och sambo. Ska bli mycket roligt att få träffa henne igen. Har lovat att jag ska komma framåt våren till Fagersta. Nu måste jag åka dit, för jag har ju min KÄRA och GODE VÄN CATARINA där också. Längtar att få träffa dessa tjejer igen. Det var inte igår vi sågs.


Hela eftermiddagen igår var jag i tvättstugan, så idag är jag ganska så dålig i ryggen. Men det går över till i morgon.


Tyvärr så fick jag lämna in Chippen igen till Carita och Roland, för han lät inte Rutan vara ifred. Nu får han stanna där tills jag kommer hem från Katrineholm efter helgen.

Ska till K-holm på hundutställning som min hemmaklubb inom hundkappen anordnar. Jag har ju sponsen från Hill´s med mig dessutom. Rutan ska ställas ut, så jag börjar bli lite nervig.


Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Ha en underbar dag och var rädd om er. Kram   

         

                     Vackra Rutan  

      Min underbara Emmaline´s DJ Ruter Dam  

       samt uppfödaren Åsa Åkerdal Eriksson  

Ovido - Quiz & Flashcards