La Will´s Kennel

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Laila Willén - 28 februari 2013 22:20

  Igår var jag jätte stressad. Hade inte fått något från Hill´s ännu. Ringde Jan och bad han ringa Danmark för att höra vad som hänt. Det hade blivit ett missförstånd. så de lovade att skicka leveransen omg. Klockan 14.00 igår gick det från Danmark, och vid min dörr var det vid 12-tiden idag. Fantastiskt att det gick så fort. Skönt, nu kan jag slappna av igen. Ska bara packa min bil med det innan jag åker till Katrineholm på söndag morgon. Allt ska till hundutställningen som ÖHK-NoHS har arrangerat. Det ska bli kul.


Idag har jag bara latat mig, för jag har haft så ont i ryggen. Ikväll har jag tittat på TV, så nu är det dags att gå en promenad med min gulliga Rutan. Sedan ska jag lägga mig och läsa.


Ha en trevlig fredag och var rädd om er. Kram   


   

Ovido - Quiz & Flashcards