La Will´s Kennel

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Laila Willén - 4 juli 2010 23:45

  Ytterligare en alldeles för varm dag. Hundarna är helt utslagna i värmen och vill helst inte gå ut. Tur att jag har fläktar som går dygnet runt, annars hade vi fått värmeslag. Det är varmare inne än ute i min lägenhet.

Framåt kvällen när det blivit lite svalare, så var Kenneth och Marie ute på promenad med alla. Dessutom så var de ute med Rocky och Meta tillsammans, och sedan Rocky och Minna. Det ser ut att gå bra. Får se vilken av hundarna de vill ha. Kanske till och med båda. Ingen skulle bli gladare än jag, för då vet jag att de fick det bra på ålderns dagar. Kenneth och Marie är jätte snälla med dem. Det har de varit sedan jag flyttade hit. Minna älskar Kenneth och Meta till Marie. Kan det bli bättre?

Ska försöka att tänka possitivt när det gäller mina greyhound. Alla vill ju sina hundars bästa. Saknaden kommer att bli jätte stor, men tyvärr så måste man inse sina begränsningar. Eftersom jag ska opereras i både vänster och höger knä, så räcker det med whipparna. Dessutom har jag hjälp med dem under tiden. Vi får se hur det slutar.

Ha det så bra i sommarvärmen!       

Ovido - Quiz & Flashcards