La Will´s Kennel

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Laila Willén - 13 juli 2010 22:28

  Dagen har varit olidlig. Både hundarna och jag lider av värmen. Har aldrig längtat efter regn, som jag gör nu. Måtte det komma snart.

 

 

Skjutsade Nathalie med sin baby Nemi till barnavårdcentralen idag. Hon missade bussen, för den gick 5 min. för tidigt. Tur att jag var hemma, så då löste det sig ändå. 

 

Har precis lagt på luren till min son. Han ska till Umeå på fredag, så han kommer troligen och flyttar mig på hemvägen. Gissa om det blir bråttom med packningen. Han ringer imorgon och meddelar mig hur det blir. Börjar packa i vilket fall som helst. Pust och stön!

 

Igår körde jag ett helt billast till min nya lägenhet. Det kommer att bli jätte bra när allt är klart. Dessutom kommer jag att bo granne med en av minna vänner sedan många år tillbaka.

Ovido - Quiz & Flashcards