La Will´s Kennel

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Laila Willén - 11 juli 2010 23:21

  Fortfarander alldeles för varmt. När ska vi få regn? Både djur och människor har det jobbigt just nu. Längtar efter   i massor.

 

Även om det har varit varmt idag, så har Madeleine och jag varit på utställningsträning. Crullan har blivit jätte duktig att uppföra sig. Kickan har varit duktig hela tiden. De är två så olika typer av   , fast de är syskon. Rutan fick vara hemma idag, för hon var så grinig   

 

Ikväll blev jag jätte glad. Inger och Micke kom hem med min   . Micke har gjort ett enormt jobb med den. Byte krängningsarm, bromsar, lysen och en hel del svets jobb. Han är jätte duktig med   . Nu ska jag bara besikta om den och betala skatten. Skönt!

 

Ska ta en sväng med   nu innan det är dags att gå till nattens vila.

 

Imorgon ska jag åka och skriva kontrakt på min nya lägenhet. Dessutom tar jag med mig lite saker när jag ändå åker. Ska bli skönt att lämna detta getto. Har aldrig varit med om något liknande. Hela Karlholm pratar om detta hus. Jag och flera med mig skäms att bo här, så nu flyttar vi. Med andra ord är jag inte ensam som lämnar huset.

 

Sov gott mina vänner, så hörs vi imorgon igen. Kramizar     

Ovido - Quiz & Flashcards