La Will´s Kennel

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Laila Willén - 9 juli 2010 23:47

  En hemsk dag för min del. Igenmurade ögon, migrän och dessutom knappt rörlig. Tur att jag har Marie i sådana läge, som tar hand om mina hundarna.

Var tvungen att ringa   för att få hjälp. När man är reumatiker och har problem med leder, får man inte ha drag eller använda fläktar. Blev utskälld så det rök om det   . Har haft två fläktar gått dygnet runt, för att överleva i värmen. Enl. läkaren, så får man bara ha kylaggregat mot värmen. Vem har råd med det? Inte jag iallafall.

Kontaktar    hyresgästföreningen på måndag, för så här illa ställt får det inte vara i en lägenhet. Visserligen ska jag flytta, men det kommer väl andra efter mig. Stackare!

När jag flyttade in blev jag lovad nytt kök och nya golv. Dessutom har jag inte haft något handtag på kylskåpet. Så udda märken på allt i lägenheten, så det finns inte reservdelar. Köper man bara "skit" får man stå för det. Är så    så jag vet inte vad.

Nu ska jag ta en kvällspromenad med hundarna innan jag går till sängs. Långt blir det inte, för det orkar jag inte. Kan ju knappt gå, mycket mindre gå i trapper. Hoppas jag mår bättre imorgon. Sov gott alla mina vänner.       

Ovido - Quiz & Flashcards