La Will´s Kennel

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Laila Willén - 7 juli 2010 23:50

  Som vanligt en alldeles för varm dag.   Skulle behöva komma ner en massa  , så det blev lite friskare. Längtar efter lite svalare väder, så jag får lite lättare att andas.     

Madde och jag var till Skutskär och handlade på eftermiddagen. Inget vidare att sitta i en   , när det är så här varmt. Dessutom så blåser det inte heller.

Inger    och berättade att Chippen hade gått på banan igår. Det såg jätte bra ut, så nu ska de ta licens. Kul att alla fyra syskonen går på banan. Tror det blir Zingo som får sin licens först. Han är jätte duktig säger Åsa. KUL!

Nej, nu ska jag ta en sista    med   . Känner att jag behöver lägga mig, för kroppen är ganska sliten. Natti Natti alla mina vänner!       

Ovido - Quiz & Flashcards