La Will´s Kennel

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Laila Willén - 18 februari 2011 23:31

  Idag fick jag trevligt besök från Skärplinge. Anette och hennes två små yorkshireterrier, Belle och Zita. Först åkte vi till skinnaffären för att köpa skinn. Anette köpte en jätte fin röd hud plus massa spillbitar. Jag köpte bara tre remmar till koppel. Kanon bra priser.

 

Sedan åkte vi hem till mig för fika och pratstund. Meta och Minna vart lite konfunderade på Belle och Zita. Som vanligt så sade jag till dem att det var Maddes hundar. Det funkade som vanligt. Kickan och Rutan vart så vilda, så jag fick låsa in dem. Gamla Millan på 12 år lekte med de små yorkarna. Hon är makalös den gamla damen.

 

  Vi hade en trevlig dag tillsammans, som jag hoppas på snart igen. Anette är en jätte glad och trevlig kompis. Det blev lite tomt och tyst när hon åkte hem.

 

Var ute på en kortis sedan, för det är för kallt att gå långt.

 

Nu ska jag rasta av dem igen, innan det blir dags att krypa ner i sängen. Natti natti   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards