La Will´s Kennel

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Laila Willén - 22 februari 2011 22:49

  Uppsala idag igen. Det börjar bli ganska så tjatigt nu. Precis när vi skulle åka (Carita, Roland och jag) så ringde de från handkir. och ville jag skulle komma in och op. idag. De hade fått ett återbud, så då ringde de mig. Tyvärr så gick det inte, för jag hade ju tid på mammografin. De lovade återkomma inom 1 mån. Toppen, för det är ganska så jobbit när fingrarna låser sig. Dessuton är det ganska så ont också.

 

Kvällen har varit lugn, fast jag har pratat i telefon i flera timmar. Inte med samma person visserligen, men ändå. Med sonhustrun blev det nästan 1,5 tim. förstås.

 

Nu ska jag gå och titta lite på TV och ta en kopp kaffe med bulle. Som synes så går det bra med bantningen. Hahahaa!    

 

Imorgon ska jag baka lite igen. Tycker inte om köpt bröd. Hembakt är mycket godare.

 

Ha en trevlig avslutning på kvällen och sov gott!   

Ovido - Quiz & Flashcards