La Will´s Kennel

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Laila Willén - 21 februari 2011 22:09

  Dagen har varit ganska lugn, med massor av tankar. Livet är inte lätt alla gånger, men tyvärr så måste man stå ut. Utåt sett så är jag glad, men innerst inne gråter jag floder. Men har man hundar, så måste man vara stark. Både Rutan och Kickan har varit som plåsterlappar på mig idag. De har märkt att jag inte mår så bra psykist.

 

Imorgon ska jag till Uppsala tillsammans med Carita och Roland. Vi kärringar ska till Mammografin. Hoppas att allt är bra med oss, för just nu orkar jag inte med fler tråkigheter. Nog om detta.

 

Nu ska jag ta mig en kvällspromenad med min tjejer, för idag är det inte så kallt. Det är bara 11 grader just nu.  Sedan när jag kommer in, ska jag ta mig en god kopp kaffe och sedan gå till sängs.

 

Hörs imorgon igen. Hoppas på possitiva saker då.   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards