La Will´s Kennel

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Laila Willén - 26 februari 2011 09:16

  Har precis kommit in efter en långpromenad nu på morgonen. Det var ganska så skönt, fast gråmulet. Tyvärr så är det ganska så halt, så man får ta det försiktigt. Det tycks inte spela någon roll hur vädret är, så klagar jag. Fy vad tråkig jag är.

 

  Igår så hade hundarna och jag en slappar dag. Var ganska så trött i ryggen efter en hel dag i tvättstugan. Man är ju ingen ungdom längre.

 

  

 

  Det är helt otroligt vad mina hundar är förstående. När jag inte mår så bra, så är de inte så krävande. De är både lugnare och gulligare. Tänk om alla kunde vara lika förstående som de. Ja, jag menar människor så klart.

 

  Nej, nu ska jag gå och ta en kopp kaffe med macka och titta på TV. VM i skidor. TOPPEN!

 

  Ha en trevlig lördag och var rädda om varandra.  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards