La Will´s Kennel

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Laila Willén - 2 april 2011 23:54

  Inget fint väder alls idag. Tur för mig, eftersom jag inte får vara ute än.

 

Har bakat lite matbröd idag, för det är mycket godare än köpe bröd. Det tycker iallafall jag.

 

Har även skurat en stor rumsmatta. Fy f´n vad det var jobbigt. Det värsta var att hänga upp den på ställningen.Tungt

 

  Hundarna älskar att springa på baksidan. Både Rutan och Kickan kutar så det ryker om dem. Dess värre så tycker inte jag det är speciellt roligt. De blir kolsvarta, och så vill de inte bli avtorkade.   

 

     

Inte är det vacker på baksidan. Fy vad blött det är. Är det här som kallas VÅR?  

 

Ska bara rasta av mina hundar, innan jag går till sängs. God natt och sov så gott.      

Ovido - Quiz & Flashcards