La Will´s Kennel

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Laila Willén - 14 april 2011 23:31

  Dagens väder har varit underbart. Tyvärr så har jag inte varit ute så mycket, för jag har ju varit i Uppsala. Blev opererad på eftermiddagen  i min högra hand. Efter operationen så tog jag bilen och åkte hem (fick lokalbedövning). När bedövningen släppte, så var det otroligt vilken smärta det blev. Kunde i drömma om att det skulle göra så ont. Dessvärre är att jag inte får göra något på minst 14 dagar. Måste ha handen uppåt. Fy vad jobbigt.

 

  Hundarna tycker jag ser konstig ut med handen i paket. Rutan vill inte lämna mig alls. Följer mig hela tiden.

 

  I kväll fick jag samtal från en god vän i Fagersta.  Blev jätte ledsen, för en mycket god vän till mig är fruktansvärt dålig.  Ber en bön att det vänder, så jag slipper mista min gode vän. Livet är inte en dans på rosor.   Alltid är det de goda och snälla som lämnar jordelivet först. Mycket orättvist, enligt mig. Hoppas av hela mitt hjärta att min gode vän blir bra igen. Saknar våra stunder tillsammans.    

 

Nej nu måste hundarna kissa innan vi går till sängs. Sov gott! Själv hoppas jag på lite sömn. Ska försöka låta bli att grubbla för mycket. Natti Natti!   

Ovido - Quiz & Flashcards