La Will´s Kennel

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Laila Willén - 12 april 2011 23:41

  Dagen har varit i stort sett bra. Med jämna mellanrum lite mulet, men mest sol. Det känns att våren är här för att stanna. Man kan ju alltid hoppas.

 

  Har varit i Uppsala på Akademiska på förmiddagen. Min ögonläkare var otroligt nöjd med resultatet av ögonoperationen. Allt var bra, och jag kunde läsa nedersta raden utan glasögon med det opererade ögat. Wow! Om ca 1 vecka måste jag byta glas i glasögonen nu. Enligt läkaren så kommer jag innan året är slut att behöva operera även h. öga, så därför anser han att jag inte ska byta glasögon ännu. Jag är hel nöjd.   

 

  Hundarna och jag har varit ute på promenad i skogen idag på eftermiddagen. Det var toppen skönt. Finns inget bättre än frisk luft för lungorna. Nu blir det att träna upp hundarna så de kommer i tävlingsform. Längtar redan efter att få köra dem på banan.

 

Nu är det kväll-natt, så vi ska ut på en liten promenad innan det blir dags att gå till sängs. Ha en bra natt alla där ute. Suss gott och vakna pigga och glada till en ny dag.   

Ovido - Quiz & Flashcards