La Will´s Kennel

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Laila Willén - 7 juni 2011 23:45

  Idag har det varit olidligt varmt. Det tycker inte Rutan och Kickan, för de har legat ute i solen. Att de bara orkar. Alla hundarna har varit ute mycket.

 

Kickan i solen.  Gamla Millan med Rutan står och funderar.  Still going strong! Min fina dam Millan.  Minna försöker få igång Rutan,  men då kommer Kickan och vill vara med. 

 

  Har varit i tvättstugan och tvättat alla hundfiltar. Skönt när det är rent. Annars har jag inte gjort någonting. Åt helv... för varmt. Orkar knappt dricka vatten.

 

  I morgon ska jag till Skutskärs VC och träffa min läkare Elisabeth. Hon är det bästa man kan ha. TOPPEN!

 

  Sedan bär det av till Karlholm och min gode VÄN Madeleine med familj. Det ska bli mycket trevligt. Vi ska åka till Tierp och gå på Natalies Avslutningskonsert. Om det blir sent, så tänker jag ligga kvar där över natten. Plats finns det ju iallafall.

 

  Snart ska jag ta en liten promenad med hundarna. Det ska bli skönt, för nu är det ganska så svalt.

 

        Sov gott och var rädda om varandra   

 

Ovido - Quiz & Flashcards