La Will´s Kennel

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Laila Willén - 29 juni 2011 23:30

  Dagen har varit underbar. Sol och ingen blåst. Toppenväder!

 

  Hundarna har börjat fungera bättre, men än så länge är de väldigt undrande. Det blir nog bättre efter några dagar. När jag går ut, så blir de jätte oroliga. Precis som de tror att jag inte ska komma tillbaka. Tycker faktiskt synd om dem. Rutan har gått upp och lagt sig i Millans soffa en gång under dagen. Visserligen bara en liten stund, men ändå. Ingen fick ligga i den för Millan. Soffan var hennes.

 

  Har packat ner priser som jag ska ha med mig till Örebro på fredag. Det är en hel del. Hill´s hundmat, Väsker, Ryggsäckar, Valpfiltar, Reflexer, Hundleksaker, Matskålar, Halsband, Koppel mm.

 

  Roland har varit i Uppsala och hälsat på Carita. Hon var lite bättre, men inte mycket. Roland tycker det är så tragiskt att hon åker in så ofta. Visst är det tragiskt, men bättre än att vara dålig hemma. De gör vad de kan på Akademiska för att hjälpa henne. Hoppas hon kommer hem snart igen.

 

  Snart ska jag ta en kvällspromenad med mina hundar. Blir en lite längre tur, för det är så skönt ute.

 

           SOV GOTT!

                                  Ha en bra torsdag. Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards