La Will´s Kennel

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Laila Willén - 25 juni 2011 23:16


Idag har det varit mulet hela dagen.                                                                                                                                       Det har varit hundkapplöppnings-tävlingar i Järbo idag. Mycket folk som vanligt under Midsommar. Bra tävlingar och mycket trevligt. Hjälpte till i Toton, för de  hade ont om folk. Alltid lika roligt att vara till någon nytta.                                                                                                                 Själv är jag jätte stolt över mina småflickor. Både Rutan och Kickan tog sin Sololicens innan tävlingarna började. Mycket glad att jag har kommit igång med mina små tjejer.  TACK SOFI OCH JANNE för hjälpen. Ni är underbara människor. Tack för att Ni finns.                                                                                              

Nu ska jag ta en sväng med tjejerna innan jag kryper ner i sängen.                                                                                                                                                                                   I mogon ska jag åka till  Karlholmsbruk och hämta min Greyhound Meta. Dessutom hälsa på hos familjen som hon varit hos. Min gode vän Madeleine.                                                                                                                                     HA DET SÅ BRA OCH VAR RÄDDA OM VARANDRA.

 

                                   












Ovido - Quiz & Flashcards