La Will´s Kennel

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Laila Willén - 17 juni 2011 23:45

    Tråkigt väder värre. Grått, kallt och regn..... Det har regnat i stort sett hela dagen.

 

  Fick ett mycket tråkigt och ledsamt brev idag från Strömsholms Regiondjursjukhus..... Det hade med Minna att göra...... Sist vi var där och lämnade blod, så gjordes en grundlig hälsokontroll på henne. Det fanns anledning till det, vilket jag inte vill kommentera här. Tyvärr så får jag nog plocka bort henne, vilket är mycket ledsamt. Men det är inte vad jag vill utan det som är bäst för hunden. Man får inte vara egoistisk i sådana här situationer.

 

  

Visst är hon fin?

 

  Ska ta och gå ut en promenad med hundarna, fast det regnar. Behöver få annat att tänka på. Tar på dem täcken, så de inte blir blöta och kalla.

 

           VAR RÄDD OM VARANDRA!       

 


Av Laila Willén - 17 juni 2011 00:30

  Vädret har visserligen varit lite mulet ibland, men jätte skönt. Ingen blåst och lagom värme.

 

  Allt har varit bra under dagen, fast jag har fortfarande värk i min hand. Återkommer med mer information i morgon.

 

            Ha det så bra och sov gott   

Ovido - Quiz & Flashcards