La Will´s Kennel

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Laila Willén - 13 oktober 2012 22:48

  Dagen började med sol, fast det var inte någon värme precis. Tog en promenad med hundarna vid 7-tiden. Vi gick inte så långt, för det var ingen värme för en långis. Var hemma igen vid 8-tiden. Hundarna gick och lade sig för att sova direkt.

 

Har inte gjort något annat än studera näringslära för både hundar och människor under dagen. Mycket intressant, fast ganska invecklat.

 

Under kvällen har jag tittat på TV. Snart är det dags att ta en sväng med hundarna, innan vi går och lägger oss. Tar med mig en bra bok i sängen, för jag somnar mycket bättre när jag har läst ett tag.

 

Ha en underbar och skön söndag, mina vänner. Var rädd om er och andra, för livet är ju så kort. Kram   

 

 

            Mina hundar älskar att ligga mjukt. Här på sina kuddar  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards