La Will´s Kennel

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Laila Willén - 15 oktober 2012 23:31

  Vaknade till regn. Nej, nu får det "banne" mig vara nog med regn. Varken hundarna eller jag har lust att bli dyngsura för att gå ut. De måste både rastas och få promenader. Annars blir de odrägliga inne om de inte får röra på sig.Själv måste jag vara ute och gå om jag ska ha en chans att gå ner i vikt. Det är inget roligt att bara gå på gåbandet. Hundarna gillar inte när jag gör det.

 

Har sytt en del gardiner under dagen, så det blir att byta i morgon. Hoppas jag iallafall. Först på morgonen ska jag till Vårdcentralen i Östervåla och ta en massa prover. Läkaren vill veta värdena, så att vi inte har några bristsjukdomar. Det är väldigt noga på den här Överviktsgruppen. Skönt att få veta hur man mår! Ha ha haa!

 

Har tittat på TV under kvällen. Nu ska jag passa på att springa ut med hundarna, för det regnar inte just nu.

 

Ha en trevlig och bra tisdag samt var rädd om er. Kramizar   

 

           

Ovido - Quiz & Flashcards