La Will´s Kennel

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Laila Willén - 30 oktober 2012 22:43


  Jag undrar hur mycket regn det ska komma innan det blir snö och vinter. Orkar snart inte mer. Fy f´n vad jobbigt det är. Får så svårt med andningen när det är så här fuktigt.


Hundarna är lika sura som mig, för de gillar inte heller regn. De bara ligger och sover.


Igår bärgade de bort min bil till verkstad. Det gick inte att köra den eftersom all servoolja hade runnit ut. Misstänker att en slang har gått sönder, men jag vet inte. Hoppas bara inte det är servopumpen. Får besked inom några dagar. Vill ha hem min bil snarast, för jag vill inte vara utan bil.


Nej nu är det snart dags att rasta av hundarna för natten. Ska lägga mig och läsa innan jag ska sova.


Ha en trevlig "lill-lördag" mina vänner. Var rädd om er och andra. Kramar i massor  


           

Ovido - Quiz & Flashcards