La Will´s Kennel

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Laila Willén - 25 oktober 2012 23:24

  Skönt med lite sol under dagen. Har inte varit ute speciellt mycket, för jag har inte mått så bra. Sviter efter vaccinationen i tisdags. Hundarna däremot har varit ute en hel del.


Framåt middagen fick jag trevligt besök av Stefan. Det var jätte roligt, för det var ett bra tag sedan han var här senast. Han har köpt hus i Heby, så det blir att åka dit och hälsa på. Vi fikade och sedan fixade han en del med min dator. Nästa gång ska han göra ordning på den stora dator. Toppen.


Har tittat på TV under kvällen, fast jag inte har haft någon större lust. Tror mig eller ej, men det har kommit lite snö under kvällen. Ska rasta av hundarna nu, så jag får gå och lägga mig sedan. Hoppas jag mår bättre i morgon.


Ha en trevlig fredag och var rädd om varandra. Kram   


             

Ovido - Quiz & Flashcards