La Will´s Kennel

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Laila Willén - 22 oktober 2012 23:45

  Blev jätte glad när jag vaknade. Inget regn! Helt fantastiskt. Efter en stund så tittade solen fram. Toppen tyckte både hundarna och jag. Tyvärr så fick vi inte vara glada så länge, förrän solen började försvinna. Men som tur var så kom det inget regn.

 

Har plockat ordning i skåpen och rensat bort en hel del. Har ingen nytta av allt som jag äger, så det är bara att köra bort det till välgörande ändamål. Har alldeles för mycket i mina skåp. Det finns mycket mer som ska skickas iväg.

 

Har tittat på TV under kvällen en stund, så nu är det dags att rasta av hundarna för natten. Har tänkt att lägga mig och läsa en bra bok.

 

Ha en trevlig tisdag och var rädd om er. Kram  

 

          

Ovido - Quiz & Flashcards